|
|
|
|---|---|
|
HAr precis slängt på Sommardäcken som sitter på kryssekerfälgar. På Centrumkåpan sitter det en pil och på själva fälgarna sitter det ett sträck, när centrumkåpan sitter på plas och pilen och sträcket är i linje med varandra, betyder det är centrumkåpan är i låst läge eller i öppet läge? Försökte ta prova mig fram men centrumkåpan lossade lika lätt/svårt i alla lägen. ___ Vanliga fel på E34: Länk | |
|
Minne ej hur det ser ut på mina kryssare, men är det inte nån slags låsfjäder på navkapseln? Förmodligen så är ju den slut på dina, på mina fastnar den direkt och är förbaskat svåra att få lös. Ska gå rätt tungt att trycka dit kapseln också. (Har original 7x15" E34) |
|
|
Det ska sitta en "ring" på tungorna som fäster i navet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
alltså mina är inte lätta att få av... bara det att det inte spelar ngn roll hur de pilen sitter i förhållande till strecket... gör liksom inte det lättare att ta loss centrumkåpan när linjen och pilen är i fas än när de är ur fas så att säga... nåja, nu sitter de iaf... Sommarsulor på Alu-fälgar gör underverk för utseendet ;-) |
|
| Ja dem där fälgarna passar så ruskigt bra på E34, sen så får man ju underbar komfort på köpet :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.