|
|
|
|---|---|
|
tänkte höra om nån vet om det är möjligt att bes en bil med vippbrytare till soppapumpen i kupen ? Ska in på torsdag och regbes bilen med bur, och jag får ingen ström till pumpen just nu, så det är därför jag tänkte om det gick med vippbrytare ? MVH/Niklas | |
|
Knappast troligt... Kan aldrig tänka mig att det kommer gå, av den enkla anledningen att det är direkt livsfarligt att åka omkring så. Jag har själv kört så, då det är ett motstånd i mitt autronic som har gått... Men det är ju inte särskit klyftigt. Hade jag varit besiktingsman, då hade det varit körförbud direkt! Men koppla det via ett relä som drar när du vrider nyckeln till tändningsläget. Då lär dom inte upptäcka det. För jag antar att det bara är en provosorisk lösning för bes. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
jo, det är bara en provisorisk grej , men om man kopplar den på tändningen så går ju pumpen så fort man slår på tändningen. |
|
|
Inga problem för mej iaf! Sen om du är extra osäker så kan du ju bara gömma den! Blanka däck AB |
|
| På min 87ans 320 som ja använder som vinterbil så är det vippbrytare till pumpen, och det va inge problem o besikta med! | |
|
Har heller aldrig haft problem vid besiktningar med separat brytare. MVH Micke |
|
|
Har en folkabuss som i stort sett allt går på vippor och det är ok så länge man hade lappar vid spakarna denna bilen är dock en gammal 74:a som är konverterad till insprutning 5 killar 50 pilsner och motorbyte på en kväll resulterade i mycket vippor och eltejp. |
|
|
är fixat nu, var lite kablar som inte var inkopplade bara så nu funkar det som vanligt ! Tack för hjälpen iaf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.