AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
610

ECP finns dom?

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Finns en firma som ofta annonserar på powerbörsen, jag har ofta mailat och frågat efter delar från de bilar han/dom skrotar men aldrig fått något svar.
Är det någon annan som råkat ut för samma sak?

Min bil
Länk
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Dom svarar ibland och/eller sent.........
Samma här, aldrig svar.

Länk
Jag har handlat mycket delar av dom, jag brukar få svar omgående om jag är inresserad av någon del.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Skulle skicka ett nytt bromsljus till M-tec vinge kopian för 2månader sedan... Hn skulle ringa tillbaks..... inte hört nåt..

dock annars verkar han bra att ha o göra med och levererar snabbt...

---
/Chrille
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Han svarar om han känner för det.
Jag har mailat honom några gånger om div grejer till min förra 525:a och ibland fick man svar.

Automat är bekvämt men helst med V8 muller
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Han finns här på forumet och kallar sig ppeellee.

BMW CS #5206
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
OK..då finns han alltså:-) ungefär som jultomten om man varit snäll så får man sin önskelista annars står man där.

Min bil
Länk
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Hej , Jag lever och finns kvar. Anledningen att inte alla får svar på sina mail är som jag skriver att jag svarar om delarna finns. Då det kan komma upp till 50 mail om dagen så kan jag ej svara alla. Detta är ingen heltids syssla för mig utan endast en bisyssla som jag håller på att dra ner på därav den begränsade tiden. Är det något bråskande så finns ju alltid telefonen och den nås jag på för det mesta.

deejaywasp"
Förmodar att du skrev fel, det skulle vara 2 veckor va? Annars har du nog trimmat din almenacka rejält. Har fortfarande inte fått nåt svar om de går at få fram lösa så det kan vara lite knepigt.

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Hej, ok då vet vi hur landet ligger

Ha de gott
Göran

Min bil
Länk
Paap Reeder
... fick på nolltid upp en bromsbomb till V12:an till min brevlåda. Klockrent!

Vi måste ha förståelse för att det säkert är ngn form av hobby-verksamhet för honom och att det vanliga kneget + hustru + familj + hund och kanske katten tar sin tid också.

Man hinner bara inte med allt. Vet det litet själv när jag för ca 5 år sedan "slaktade och sålde" en 535iA som jag tog min automat ur. ..... ett jäkla mailande och packande och inte minst diskuterande om fjäderbenen verkligen inte var sunkiga eller om det var som jag mailat? ... och skulle jag verkligen behöva ta 200:- för dom ... räckte det inte med 175:- per st.

Inget som helst "försvarstal" för ECP´s affärsidé men vill bara relatera till litet av egna erfarenheter.

MVH /// Paap R
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.