AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
661

Köp av E39 520IA 2001...

Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Skall imorgon åka och titta på denna bilen som finns hos salu hos Lahalls Bil utanför Kinna:

Länk

Nå vad tycker ni? ett bra köp? bilen har ju bara gått 4950 mil och har bara haft en ägare, var och tittade på den förra veckan och den var kanonfin utom att vissa verktyg fattades i verktygsfacket i bagageluckan. Vad tycker ni om priset? rätt prissatt?

Tack på förhand....
li
1.959
liste
535i -89
Mina spontana tankar:
- Inga kåpor till fälgarna
- Smustig (och blekt?) förarstol
- Blekt(?) dörrsida
- Svårsåld med rödklädsel
- För högt pris

Det finns bilar med mer utrustning i ett mer attraktivt utförande till lägre pris - tyvärr oftast med något högre miltal dock. Med andra ord - prutläge modell stort. :)
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Den ska ner i pris radikalt om den ska bli intressant, ingen farthållare heller.

Mycket hellre den här: Länk eller möjligtvis denna: Länk

Mvh
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Priset ligger väl i nivå med vad handlare på Bytbil tar för svensksålda 520 från 01-02 MEN jag håller med om att det är på tok för mycket då utbudet av 5-serien är enormt och det är köparens marknad.

Bilarna rob länkar till känns ju avsevärt mer prisvärda dock är jag lite osäker på den första säljare. Tycker att han förekommer med den ena touringen efter den andra och anger olika delar av landet (Jönköping, Göterborg, mm). Kanske bara jag som är paranoid och det kan ju röra sig om olika personer med samma namn och stil på annonserna. Hur som helst så gäller ju det vanliga med att kolla upp historiken.

T o m bilar på BMW Danderyd känns mer prisvärda och dom verkar ha insett att 5-serien skjunkit i pris eftersom dom sänkt priserna. Länk

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Denna länken funkar nog bättre Länk

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Börjar bli sent...Bilen ovan fanns inte på BMW Danderyd utan på BMW Göteborg...

___
//Ulf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.