AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
493

Bysthållare...?

Hej hej.. Fattar nån vad det svarta möget som vissa sätter över fronten på sina bilar ska vara bra för!? Jag tycker iaf bara att det ser SKITFULT och allmänt korkat ut..!? Men men.. Vad vet jag..? Tacksam för svar...

En fråga till.. Vilka BMW tygmattor är att rekomendera till en e34 med grå inredning..?

525 (som ska få nya tygmattor till sommaren)

Olio
netsix
Stenskott bla. Vanligt i USA.

/netsix
Tack NETSIX!
Att det var amerikanerna borde jag juue kunnat räkna ut!! =) Kör man alltså omkring med det och tycker att man är lite supertuff!? Älskar man nått, så ska man väl inte täcka över det? Näej.. Tycker INTE jag...

Olio
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Gör som jag istället alla Amerikanare och andra som också kör med s.k bysthållare håll avstånd till bilen framför och undvik grusvägar så slipper man många otrevliga stenskott framförallt är det viktigt att hålla bar avstånd eftersom dom flesta stenskott man får kommer från bilar framför!!!

Mvh Ricke
518i slow mobil
Det e så fasansfullt fult. Har sett det i Sverige på ett Saab äckel..... Ricke, hur uppkommer annars stenskott? Någon som står och kastar sten?

E28 är en bra hållbar bil!
Fartblind blyfot...
BMW e28 registret #154
stimpenbmw
Hellre stenskott änd att täcka bilen med ngt skit.
er
45
erka
318i Touring -04
Jag tycker det är lite samma sak när folk med en ny fräsch bil köper en uppsättning klädselöverdrag på biltema som de sätter på sin nya bil "för att skydda klädseln så den är fin när jag säljer bilen." vadå varför ska nästa ägare få åka en finare bil en den nuvarande. är det inte bättre att slita ner orginalet och sen skaffa ett överdrag om det behövs.

Bara undrade
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

För att inte tala om skilnaden i lack nyans när skiten skall bort. Vad har man vunnit för något då ????
Vad är nästa steg, att köra med ett kapell med urklipp för rutorna ?
Lackskydd typ Ditec funkar annars rätt bra för att hålla dom små elaka sten skotten i fronten på avstånd ( ja 100% int är det ju inte men lite bättre blir det faktiskt..) Dom flesta lack skydden fungerar ju som ett slags tjockt Klarlack/Vaxlager som stenarna gör små hål i men lacken brukar klarar sig..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.