|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
E30 V8 MED eller Utan turbo ? |
|
Jörgen: Hur är det med mat, sittplatser, toaletter och kan man handla nå grejer där? Kommer det nå styling försäljare t.ex? Nån som åker från Falun? V8 muller. |
|
Grusse |
Jimpaställ, Jag tar chansen och gör en gissning. Tycker att det ser ut som att det kan vara en E30 CAB =D |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Tjoomas, vi har fixat dit en toalett, mat finns i form av en sport klubb som säljer korv hamburgare etc. styling försäljare, nja, det ska vara att någon öppnar baklucka och säljer saker, så det kan jag inte lova. mvh Jörgen |
| Fy satan i gatan va det såg trångt ut under huven på den E30:n... ;) | |
|
Jörgen: V8 muller utan turbo. Men satan vilken sång! Grusse: Hehe... ganska bra gissning =D Lite ovanligare än en standard cabbe dock =) Pär: Det är faktiskt lite mer plats än man tror, efter modifieringar enligt konstens alla regler =) --- E32 går brett på vintern! Länk |
|
|
Jörgen. Vore inte fel med en liten "marknad"inne på träffområdet där BMW tokar kan sälja delar till andra BMW tokar. Diversehandlare bör dock vara portförbjudna. |
|
![]() 2.226 530d G31
"baklucke handel" är upp till var och en, som arrangör gör vi inget mer är tillåter folk sälja saker och ting. Vi har ju haft däck lev som varit där och sålt slicks etc. Jag är inte säker på om vi har någon sådan sponsor igår, som är där och säljer.. Det har grabbarn i Gävle koll på... /Jörgen |
|
I värsta fall kan inte jag komma imorgon! :-( Dottern är sjuk, så jag kanske måste vara hemma och ta hand om henne! :-( Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Fan abbe, svärföräldrar, eller din föräldrar... eller tjejen din... Jag vet att du kommer göra allt vad som står i din makt.. Syns i morgon ;) Jörgen |
|
Min mor och far blir det svårt att övertyga till imorgon! :-) De befinner sig i Iran just nu! :-) Svärföräldrar var/är redan bokad för att ta hand om henne, men då skulle de var ute vid sin husvagn och det fungerar inte om Ebba har feber! Och varför kan inte sambon ta han om henne då? Hög gravid pollen allergiker ( som inte kan ta medicin just nu) orkar inte med att ta han om en busig, trotsig 2,5 åring! Jag får hoppas att hon blir bra i natt, annars ser det mörkt ut! Möjligen att jag tittar förbi och tittar på i en eller två timmar. Sen har jag inte polerat bilen heller, jag vet inte om jag vågar dyka upp med en icke väl putsad bil! :-))) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Ajdå... tufft läge... Och för er som inte vet, Abbes oputsade bil, ser bättre ut än bilarna som står i bilhallen... Själv kommer jag få stryck, tur man är arrangör, inte ens en bmw...hehe Jag har ju blivit gubbe eller gubbsjuk iallfall *ler* |
| Fan ska bli grymt kul å se alla byggen imorrn... Jag kommer garanterat..men som jag skrev tidigare så får jag ju glida blå 242 dit... | |
|
Skulle det bli bra väder i morgon??? Just nu ser det ju inte så lovande ut måste jag säga. Men men man ska inte deppa för lite regn dagen före. Det kan hände mycket över en natt. Tur va att jag han ställa undan den ny putsade bilen i garaget innan allt regn kom. Nåja håll tummarna för bra väder. Höres o synes i morgon |
|
|
Är det nån idé att komma efter lunch?? |
|
|
Regnar det som det gör nu så ställer jag in, fick nog av regn på Gelleråsen Stcc på nationaldagen... Keep your distance! |
|
|
Enligt prognoserna så ska det vara sol och 21 grader. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Glömde en sak, efter lunch börjar rattlås körningen! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Ang vädret kan jag säga så här, från 02.00 i natt kommer det klarna upp, och imorgon blir det över 20 grader och sol ,risk för nedenbörd är obefinligt. Allt enligt metreologen på flygfältet. Vi har ju varit där nu och riggat upp all avspärning. Så jag är mycket tacksam att regnet kom, för annars kunde den fronten kommit imorgon. Så, jag skulle kunna ta på mig att cykla till Uppsala om det blir regn. :) Visst finns det anledning komma lite senare om man vill missa konköningen. Efter lunch kör vi 402m. mvh Jörgen Ps. Det kommer tydligen mycket roliga bilar, kommer alla som lovat, så blir det rekord på värsting bilar i klass 5. Vi i gänget har minst två roliga turbo bilar, en E12a och en E23a |
|
Hoppas man hinner se konkörningen, vill ju hellre se det än rattlåsrally! Tänkte åka kl 07.00 från Härnösand imorrn..drygt 26 mil att åka. ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.