|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Är BMW:s originalvindskydd snyggt ? Har någon bilder ? Är det bättre med bågar och dito vindskydd ? M.v.h. Kentx | |
|
Hej ! Var ute och drog några vändor i vårsolen häromdan och nog var det lite kalldrag i nacken emellanåt. Det tycker jag är ok eftersom detta är en del av den mysiga cabbe- känslan. Men blir det för mycket kanske man borde mon- tera på ett bra vindskydd. Är också tackam för tips och bilder på vilket som kan vara bäst. |
|
| Har ett schysst cab skydd som e jävligt dolt å jävligt lätt å dra upp när det blåser lite...har ingen bild på det men skall ta ett kort imorgon och visa....rätt snyggt oxå | |
| cabskydd=vindskydd | |
|
Kentx: Så här ser ett original vindskydd för bilar utan störtbågar ut: Länk För bilar med störtbågar ser det ut så här: Länk Personligen föredrar jag utseendet på det senare. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Tack för bilderna Masten. Det vanliga vindskyddet ser ok ut, så jag köper nog det eftersom jag inte har bågar. Det skiljer runt 10000 i pris om man ska ha bågarna också. Vi får se, det kanske dyker upp några begagnade. Hälsn. Kentx |
|
| Vart får jag tag på ett vindskydd till en z3 som inte har störtbåge? | |
|
Hos din BMW-handlare. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.