AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
599

Vita? Lampor till vita Blinkers

Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Hej Hopp. Har en liten fråga: Jag har en E39 med vita blinkers fram, bak samt på sidan (komplett med andra ord:). Jag stör mig dock lite på att det syns gult igenom glaset (pga att lampan är gul) lite äggule varning så att säga:) Finns det några andra lampor man kan montera för att slippa denna oönskvärda effekt? Har typ mekonomen nån lampa? Sen undrar jag hur man i så fall byter på blinkersana på sidan? Hur lossar man dem?

Tacksam för svar:)

Vh/Kermit.
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Dessa köpte jag för några veckor sedan och det blev kanon. Stor skillnad när man tänker på det, bytte både bak och fram. Säljs ju dessutom till kampanjpris just nu, 49kr7paret är väldigt prisvärt.

Länk

Min ögonsten: Länk
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Tack för tipset Jimmyboy, onekligen prisvärt. Hur gjorde du med sidoblinkersana?

Vh/Kermit.
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Sidoblinker har jag inte gjort nått åt än så där sitter en orange glödlampa i den. Syns inte så jättemycket ifs. pga. att jag har lite tonade blinkersglas.

Hittar du små glödlampor även till dessa så hör av dig.

Min ögonsten: Länk
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Yepp, hör av mig angående små lampor.

Vh/Kermit.
Köpte igår Osram diadem blinkerslampor till där bak, skillnaden blev stor och överraskande, nu har jag ett blåtoning i blinkersglaset vilket ser jäkla snyggt ut (lampan skimmrar lite blått i sitt utseende).

Mvh Dragolito

Svart som synden Länk
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Jimmyboy: Jag hittade silverglödlampor till sidoblinkersana på stylabilen.se Jag gjorde en beställning på samtliga lampor till min E39 (fram, bak, sidan).

Vh/ Kermit.
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.