|
|
|
|---|---|
|
Tydligen så har BMW Sverige fått en mindre kvot E90 än dom skulle ha haft pga att det har sålts för få 330. Låter ju lite märkligt men så är det. Tråkigt för alla som beställer nu och får bilen först i september. Sånt tappar man kunder på. | |
| kan ju vara okey att få en 06:a med m-paket i sept om det har kommit vill säga | |
|
Jag skulle tro att M-paketet kommer om tidigast 1,5 år. Har för mig att det tog så lång tid för 5 seriens M-åaket. /Fredrik Swärd |
|
| Såg en E90 i dag med "paket". (Frontspoiler, kjolar samt bakre kjol) Om det var M-paket eller något annat skall jag dock låta vara osagt. | |
|
jag tror inte de får säga när paketen kommer även om de vet, skulle ju inte bli så många E-90 sålda före isåfall. Nu verkar de bara vilja ha ut så många som möjligt på kortast tid på vägarna för att visa upp bilarna . Men vi får väl se men det stämmer som clubsport säger min skulle komma i mitten av juli så jag hoppade av . men en sak är säker det kommer att hända nåt när 06:orna kommer |
|
|
Min landade i Halmstad i går...så till veckan kanske man får åka oljebrännare... /JP |
|
| En stackare beställde en 330 och blev lovad leverans vecka 19, nu är det vecka 25 som gäller. Han blev inte så glad... | |
| När jag i april-98 beställde min första e46:a blev jag lovad leverans på 8-10 veckor dvs till semestertider v 25. När v 26 infann sig hette leverans datumet plötsligt v 44-45 varför återförsäljaren gav mig en av hans tidigare beställda s k demobilar med mer utrustning än vad jag beställt, kort sagt är det nog inte ovanligt med långa leveranstider på eftertraktade bilar. | |
|
Det är ovanligt med ändrade leveranstider på beställda bilar... |
|
| Jag tycker försenade leveranstider snarare är en regel för bilar i början på sin livscykel. | |
|
Jag har råkat ut för att dom slarvat bort min bil. När jag beställde 323ci E46 precis när den kom så skulle jag få den 5 maj. Alla klartecken hade jag fått. Veckan innan leverans så ringer dom och kan inte hitta bilen, fick vackert beställa en andra gång och fick en den 20 augusti istället... |
|
|
Clubsport: blev lite nyfiken.. vilken kompensation fick Du?? Lånebil eller rabatt på nybilen??. Sumpa hela sommarens körning-måste ha varit rejält irriterande! Det är väl de flestas önskemål att få den nya bilen på vårkanten så man får lägga lite mil under sommaren.. |
|
|
I princip fri tillgång till deras demo 323ci på helgerna från lördag 15.00 till måndag 10.00. Sen så drog dom av 12.000 på nya bilen. Slutet på augusti och september var väldigt fin 2000. Fick erbjudande om att ta deras visnings 323ci innan den blev demo med 12.000 i rabatt. (alltså utöver den rabatt jag hade i kontraktet). Men den var titansilver och på den tiden gillade jag inte den färgen... Nu är jag inne på min andra Titan... Den jag beställde var svart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.