|
|
|
|---|---|
|
hej gott folk!! jag har ett litet problem som går på mina nerver..... varför har jag fukt i min vänstra framlyse & det förvinner inte. måste jag lossa hela lyset & rengöra??? jag har ingen spricka eller skader på lyset frågade en vän & han sa att e36 :an har de problemet men jag har inte sett det på någon annan bil inte ens på andra bil märken. vad skall jag göra??? | |
| Jag har också samma problem vintertid. Fukten brukar dock försvinna av sig självt då temperaturen stiger. Om du vill ha bort fukten snabbt så är det väl bara att öppna och torka bort. | |
| jag hade oxå fukt i framlysena nu i vinter men det försvann nu när det blev varmare. | |
andlar |
För mig var problemet ganska lättlöst, kolla så att kåpan på insidan sitter ordentligt tätt emot. Så var inte fallet på min :) //Andlar |
| men jag läste nånstans att det SKA vara luftgenomströmmning just så att ev. kondens kan komma ut. jag är skeptisk till det dock.. jag har en liten spricka i ett av mina framglas och där är kondens på insidan som inte vill bort. jag ska ta bort glaset o torka av det - frågan är om man ska sätta igen sprickan på insidan med silikon eller vad man ska göra... | |
|
tja,,, har samma bekymmer jag,,, dock bara ett blinkers glas.. Köpte nya Projektblinkers... o det tog bara en halv vecka så har de ena immat som bara den...jobbigt bekymmer... fult också dessutom... men mitt försvinner inte när temperaturen stiger ens en gång |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.