AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.590

Alpinvit 5 serie i gotti

Sida 1 av 2
Är det nån som har sett gotti på 5:an där kör snorungarna en alpinvit 5 serie har aldrig sett det på en 5:a förr satans så snyggt. Man kanske skulle ändra färgval på bilen har aldrig sett serien men kommer att spela in nästa avsnitt.

Synd att alla bilfirmor är så fega och oftast bara tar hem silverfärgade bilar. Skulle vara intressant att se olika färger även live det är inte lätt att bestämma sig efter bilder bara.

mh
Håller med dig....vita bilar ÄR snygga!

The Seven Series...Cause I ride with pride!
Jag är egentligen "hatare" av vita bilar, men måste erkänna att jag faktiskt börjar mjukna lite för vitt...

Tycker t ex att X5:an är ganska läcker i vitt, och hur fränt skulle det inte vara med en alpinvit Z4:a...? Har aldrig sett en ens på bild, men föreställer mig att den skulle vara otroligt läcker!

//Chrille
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Lundqvist, kan du utveckla lite? ;)
Finns två vita E60 här i Helsingborg! Riktigt snyggt!

Kompis till mig fick sin nya X5 3.0d levererad idag, och den var vit. Tog en bild med mobilen: Länk Vackert!

Tummen upp för vita bilar.

MVH / Jacob
Björn B: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Jacob djävligt snygg bild. Börjar nästan fundera på att ändra till vit på min nya 530. Borde gå bra att sälja sen för det verkar finnas många fans till vita bilar åtminnstone på AutoPower.

mh
mattias h: Allt är en smaksak. Finns många som tycker vitt är den snyggaste färgen, men färre som tycker det passar i Sverige.
Personligen tycker jag vita bilar med ljus toning runt om är en riktigt hit!

MVH / Jacob
Je
1.159
Jens Ek
Mini Cab -11
318dT -09
320dxT -09
520dxT -15
Jag tycker rent generellt att vita bilar är jävligt frächa när de är nya. De brukar se lite tråkigare ut när de blir till åren, tyvärr...

"Pain Is Just Weakness Leaving The Body."
Jens då är svarta bilar ännu värre. Där syns varenda märke har haft svart på dom sista 4 bilarna tycker dom ser dassiga ut efter 3000 mil farbror har en 87 mercedes vit ser riktigt fräch ut.

mh
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

mattias: en liten chansning kanske men har du tur så står du med bilen som alla vill ha när du ska sälja den om några år.

Inte att förglömma att du också får glida runt i en dj-ligt snygg bil någar år...;-)

___
//Ulf
Programmer ingen dum tanke. Nån här som är sugen om 2 år.

mh
Je
1.159
Jens Ek
Mini Cab -11
318dT -09
320dxT -09
520dxT -15
Min morbor har dille på vita bilar. Han har en Supra Mk3, en Susuki "mikrojeep" till frun, och en S80. Alla är vita, och de två äldre ser inget kul ut. (Inte S80:n heller faktiskt! ;) ) Men det beror nog mycket på hur man sköter lacken på bilen också...
En välvårdad vit bil kan ju vara lika fräch som en välvårdad svart bil.
För min egen del (Som lirar i divisonen för bilar äldre än tio år) skulle jag välja svart/mörk bil framför vit alla dar i veckan...
Men om man fick en ny bil så vete fan!!

Je
1.159
Jens Ek
Mini Cab -11
318dT -09
320dxT -09
520dxT -15
Eller nästan ny...

tycker att vita bilar passar förbannat bra i soliga, varma klimat! De gör sig bäst i de länderna på något sätt. Men visst, vitt är vitt, och personligen tycker jag att det är en kanonfärg på en bil...även i kalla Sverige.

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Min erfarenhet är att vissa faktiskt väljer vita bilar för att matcha deras hus...
Personligen är jag också pro-vitt! (Men det kräver rent, nerlackat och med grande fälgar)
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

En vit M3:a Länk

___
//Ulf
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Mattias h: Om 2 år är planen att jag ska ha en e60, då mailar du mig ang din vita 530, Capice..?
programmer: Den var fin....min e36 sedan var också vit...den var riktigt clean:)

Vit BMW 850csi .... GE MIG !

Finns en vit 850ia i ngn by ganska nära Markaryd o småland.

Vita bilar är snyggt min pappa har dille på det också. Försökte köpa sveriges enda vita E39 med beige skinn innan lyckades mindre bra (kanske inte sveriges enda, troligtvis inte).

En E38 vit med beige skinn MUMMA drömma kan man ju.

-Phil
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.