|
|
|
|---|---|
|
Hade tvättat bilen igår och var så glad så. Bilen blänker som fasen, svart är ju så snyggt. I morse när jag gick ut för att åka till jobbet "känner" jag att nåt är fel, men kan inte sätta fingret på vad det kan vara. När jag ställer bilen vid parkeringen och ska gå så ser jag att nån j-l repat hela vänster sida. Tittar lite till och ser att man även varit på motorhuven samt kofångaren fram. Min bil står inte på gatan utan inne på tomten!! Man kan omöjligt råka komma åt den utan man måste verkligen gå in på tomten. Vad är det för fel på folk igentligen? Inte mycket att göra åt utan det är ju bara att lacka om, frågan är ju bara om man ska kräva omlack av HELA bilen eller om det blir bra om man bara tar de utsatta bitarna? Vad skulle ni gjort? Fransosen | |
|
Man fattar inte att det faktiskt finns såna idioter. Man borde ju ha videoövervakad bil nuförtiden. Nån jävel som blivit avundsjuk säkert. Det kan vara svårt att få försäkringen att pröjsa för omlack av hela bilen, det är ju inte egentligen det som är meningen, utan bara de skadade områdena. Eftersom din bil är så pass ny ska det inte vara några problem att få allt "osynligt", om din lack inte är väldigt sliten förstås. |
|
|
Trist, verkligen. Prova att sätta upp en sensorstyrd 500 Watts lampa. Då är det nog ingen som står kvar. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Låt även en sensor slå igång en inspelad, arg hund om du inte har en riktig. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Det finns ett knep om du vill få hela bilen omlackad även om dom bara har repat vissa delar. Antingen får du göra repor överallt. Annars är det lackfirmans uppgift att lacka tills man är nöjd. Du kan alltså hävda att du ser nyansskillnader så att dem måste göra om eller lacka resten också. Har en polare som är Lackerare som fixar fösäkringsjobb åt VAG och han har ju berättat hur hans dagar kan se ut på firman.. Finns vissa kunder som dom måste göra om 5-6 ggr innan dom är nöjda (skruvade porsche-ägare oftast). ;) BMW 525i 24v -90 |
|
|
FY FAN!!! Finns inte ord för sånt här! Det är så LÅGT att göra något sådant,, vad skapar det för glädje?? Detta är nog något av det värsta jag kan tänka min vår bil kan råka ut för, då det inte har nått syfte alls!! En sönderslagen ruta, pga mobiltelefon och pengar - javisst, skit! En stulen M-front/speglar - trisst som fan, fast vissar kan ju åka omkring med stulna grejor utan att må dåligt... Men att repa lacken!?!?! VARFÖR? ? ? ?!!!!!! Skulle bryta helt ihop om jag kom ut ngn morgon, dagen efter jag hade tvättat pärlan och den stod och blänkte så fint, att nån jävel hade repat den!! Jag vet att våld inte löser några problem. Men dessa typer som gör sånt här skit, borde skickas på arbetsläger och jobba gratis åt staten, och samtigt betala en omlack! SVIN! My 5 cent... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Som Travolta sa i Pulp Fiction ; U dont fuck with another mans automobile.. Riktig lågt. Länk min pärla |
|
|
Håller med Kasken, alla gånger!!! Fy fan räcker inte långt för att beskriva hur j-a förbannad man blir på sånt!!! Beklagar verkligen.. Instämmer även med Plexan, om du inte vill repa sönder resten själv så gäller det att stå på sig och överklaga överklaga och åter överklaga tills du är nöjd. Återinskaffning av koncentrationsläger bör göras enbart i syftet att sätta sådant folk i!!! Ses i backspegeln på min Volvo!!! |
|
|
Fyfan, vet hur det känns. Kom ut en morgon i somras. och kom underfund med att något jävla stolpskott hade dragit nykkeln i sidan på bilen. Inte nog med att den jäveln repar både dörren och framskärmen, han hade tagit i rätt bra, för det går ända ner till plåten. Jävla snorhyvlar som får byx-sprut och blir avundsjuka, måste dom verkligen göra sånthär? Dethär med att stena ihjäl folk på allmän plats känns helt plötsligt inte så dumt iallafall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.