|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har navigation i sin E39 Touring och vet vilka artikelnummer som behövs för att kunna fästa "läsaren" till navigationen bakom kåpan i bagaget? Jag har själva hållaren till läsaren men den ska fästas i någon annan del som jag saknar, Min reservdelsgubbe kunde inte hitta delen jag söker så jag hoppas på er hjälp. Om det underlättar så kan jag ta någon bild på hur det ser ut nu. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk | |
|
Har du prövat att söka här? Länk |
|
|
Både jag och min reservdelgubbe har kikat på ETK och vi kan inte hitta vilka delar som behövs. Jag ska ta en bild under dagen så ni ser vad jag menar:) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Såhär ser det ut i dagsläget, Länk Det verkar fattas något att fästa själva hållaren till läsaren i, inget som vet vilken/vilka delar jag behöver? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
Plumber |
Det är inte så lätt att du fått en hållare till en sedan? 65 90 8 368 215 är den som sitter i touring. Ett tips är att kika på eftermonteringssatsen i ETK:n och titta vilka delar som ingår i den. |
|
65 90 8 36 8 215 stämmer med min faktura tyvärr. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns en "grundhållare" som visas på samma bild som hifi.förstärkaren i Etk det är kanske den man använder ?? ///MVH Hasso Länk |
|
tsaros: Vet inget om navin, men ville bara kommentera dina bilder på din bil på hemsidan. De bilder du har tagit är så snygga, så jag inte tror mina egna ögon! Vad har dom - som haft bilen innan dig, använt den till ? Den ser ju ut som ny, i solnedgången! Verkligen bra att du bytte standard ratten till sportratten - dag och natt :) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Kan bara instämma med Sim där att din bil tsaros ser ut att precis ha rullat ut från fabriken... Fantastiskt fint skick! Sportratten är också betydligt snyggare än standardratten... Vad sägs om ett byte? :-) // Jögge Länk |
|
|
Tack för berömet, det putsas en hel del får jag nog erkänna:) Ratten gjorde en hel del, Det var nästan nödvändiugt att byta den eftersom den ursprungliga var "bulig" och det hade jag svårt för. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Om fler råkar ut för samma problem så har jag fått tag på rätt artikelnummer nu. Som vanligt så hade Hasso klart för sig :) Utöver själva hållaren till navin (65 90 8 36 8 215) så behövs även detta. 65 12 8 384 680 base carrier 63 17 1 367 868 expanding nut x2 07 11 9 901 297 hex head screw x2 51 71 1 934 930 cap nut x2 07 11 9 902 007 hex bolt with washer x2 61 13 1 372 033 body nut x2 // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.