|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla, Nu har jag inköpt min första sommarbil. En Z4 2,5 Cab -04 Köpte den privat för 315.000 Den har gått nästan 800mil. Bilen är i nyskick enligt mig. Har kollat överallt efter skavanker men inte hittat nåt fel. Vet nån om några barnsjukdomar på denna eller dyl.? Har jag gjort ett bra köp? Är lite orolig då det är ganska mkt pengar. | |
|
Lät som ett bra pris! " De är ju som sagt bara pengar" ;) |
|
| Japp, ett bra pris om bilen är i nyskick. | |
|
Jasmin, Om allt fungerade på Z4:n när du testade denna, och du inte hör några missljud nu när du stolt är ute och visar upp dig så kan du vara lugn. Lycka till ! |
|
|
enligt vad jag har läst så är Z4 rätt fri från barnsjukdomar. Grattis till en skön glidare! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Tack, nu känner jag mig lugnare :) Har inga missljud bara underbart vackra ljud från min Z4. Har bara åkt 2-3ggr i den ännu men ska ut o köra mer så fort maskinerna som sopar bort allt grus från vägarna varit framme. Nu får det bli sommar! |
|
|
Jasmin: Du kommer väl på Z-träffen 1 maj? Länk :) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Masten : Låter intressant! :) | |
|
Ibland blir jag stum av förvåning... Att köpa en bil för 315" utan att kolla upp modelltypiska fel, göra ett test eller ens ha koll på prisläget. Nåja, det är inte mina pengar så det är givetvis ok. Men jag skulle ha gjort lite annorlunda - Frågat först och köpt sedan. Nåja, du lär få kul med bilen. /N |
|
|
Snygga bilar du har i ditt garage nu LYX! har du pojkvän? ;) ;) Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
| ;) | |
|
Jag är också singel. 1st BMW 545 1st Z4 1st M Roadster Vilket garage ;) |
|
| Lugna er pojkar, skräm inte bort Jasmin nu med era foton :) | |
|
Bra köp Jasmin, kör så det ryker! :) Nu är det två kvinnor med Z4 vad jag vet (fler??).. sakta men säkert börjar det arta sig! /eFx www.z4.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.