|
|
|
|---|---|
|
har nu haft min e32 740 sen i höstas, ochärjäkligt nöjdmed den, men älskar att styla osv.. så börjar bli sugen på en 3a,så funderar på att ev sätta ut bytesannons... men vetinte... är ju lite klurigt med just bytes.. sen har jag inte så stor koll på 3 serien vad dom ligger i värde... tips eller ev intresserade? //Danne Länk Länk | |
|
Tyvärr så kommer du nog inte få så mycket för din 740 med tanke på bensinförbrukningen osv. De är inte direkt glödheta på marknaden. Vilken 3-serie är det du är ute efter? 3-serien ligger oftast i rätt högt pris eftersom det finns en hel del lyckosökare + att det är en populär bilmodell. Dock om du är jätte intresserad av styling och sånt så skulle jag nog hellre köpa en Japanare typ Civic/Mazda eller Nissan och styla en sån istället. Överdrivet fetstylande BMW med jumbovingar och så vidare finns det för gott om. ;) Ett tips om du vill ha en bil som är grymt rolig att köra med suverän väghållning och grymt skönt ljud i motorn är en Mazda Mx3 V6. Provkörde en sån innan jag köpte BMW och hade det inte behövt en hel omlackering så hade jag köpt den direkt. Roligaste bilen jag kört!! Bättre prestanda än en 320 E36. Asläcker med andra kjolar och Japsdämpare. Och det bästa av allt är att priset ligger runt 30.000:- för en Mx3:a. Jag har stora funderingar på att köpa mig en sån när jag har tröttnat på min E36:a om jag nu gör det vill säga. =) MVH |
|
|
kan tänka mej en japs åxå, det viktigaste är att det finns en hel del styling att köpa, är öppen för att prova nya bilar hehe:) min e32 har gått under 12000 och ingen rost så får ut en del för den iaf... en 94, det svåraste är att hitta någon som vill byta, oavsett mot vilken modell, då båda personerna måste vara intresserade av varandras bilar.. //Danne Länk Länk |
|
|
Har den gått under 12.000mil och ingen rost osv så hamnar priset högre. Sätt ut en annons på blocket och kolla om du får napp kostar ju inte så mycket. MVH |
|
|
nä exkat, gått 11900 nu och rostfri så.. tänkte slänga ut annons senare ich se om man får napp.. är ute efter ren bytes affär, inte att bara sälja.. //Danne Länk Länk |
|
|
så, d väntar man bara på att annonsen ska bli kodkänd av blocket.. blir förmodligen någon japs eller vr6 //Danne Länk Länk |
|
|
hmm, svårt att sätta ut annons, kommer ju på nya saker hela tiden så man får ändra hehe:P //Danne Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.