AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
974

val och kval

då är man där igen, sugen på något nytt, har en e32 740 med rätt låga mil och bra skick, men älskar att hålla på med bilen, styla osv.. rätt hopplöst med en 7a.. så man funderar på att lägga ut bytes annons mot en 3 serie, men vet inte, dessa val *suck* sen får man nån 3a i br skick om man skulle byta? hmm

//Danne
Länk

Länk
så, d väntar man bara på att annonsen ska bli kodkänd av blocket.. blir förmodligen någon japs eller vr6, eller ev någon jänk:)

//Danne
Länk

Länk
Ik
223
Ika
525i -88
Oj oj oj, lider med dig. Japs eller golf....Har du fått medicin mot den där sjukdomen än?
Nej, det där låter inte som något bra byte. Jag tror inte att du kommer att få stöd för det i detta forum. Jag förstår känslan över att vilja byta och har själv aldrig samma bil i >1 år, men jag tror att du kommer att sakna 7an och dess komfort ganska snart
VILL HELST HA EN E36, MEN ÄR NOG RÄTT SVÅRT ATT HITTA NÅN SOM GILLAR 3SERIEN ATT BYTA TILL EN 7A HEHE:) KLART MAN KOMMER SAKNA DEN, MEN VILL HA NÅGOT SOM STICKER UT, OCH DOM FLEST5A 7OR ÄR JU LIKA FÖRUTOM TYP FÄLGARNA...

//Danne
Länk

Länk
oops capslock...

//Danne
Länk

Länk
svårt att sätta ut annons, kommer ju på nya saker hela tiden hehe:P

//Danne
Länk

Länk
Visa användare
345
Gr8ride
BMW 325i cab -90
BMW M5 -89

BMW CS #4005
Byt till BMW med minst en sexa under locket.
Sålde min 730-92 och åker nu 318 touring. ÖKEN!
Saknar min gamla E32:a... Måste nog börja leta igen. :)

Gr8ride
hehe, fåt beslutsångest här med, lutar nog åt att jag behåller:)

//Danne
Länk

Länk
kommer sälja iaf, köper en mindre billigare bil, sänkte priset nu åxå:)

//Danne
Länk

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.