AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.236

Min E46 blinkar ej när jag fjärrlåser?

hej har en 330ci-01, när jag låser bilen på nyckeln via fjärrlås så blinkar inte blinkerserna som dom vanligt viss brukar göra på e46:or enl. mina tidigare erfarenheter, är det annorlunda på denna eller är det något som är galet?? i så fall vad?

tacksam för svar

mvh Patrik
Fr
83
Fredrik H.
Boxster S - 03
Min 328i-98 blinkar inte heller när jag låser den. Har du larm på din bil? Jag har iaf inget larm och jag trodde det va därför den inte blinkade :). Detta är min första bmw så jag har inte så stor koll dock :D
to
708
toby 2001
Bmw Z4 3,0 2003
Det är en programmering som behövs, görs snabbt och enkelt på Bmw verkstad.

///Tobbe
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Funkar det även på 525 av äldre mod?? -92, jag skulle vilja ha min att flörta med mej så jag slipper lyssna eller kika om det är mycket trafikbuller..

Göran

Min bil
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Forry: Jag tror det infördes på E34 producerade från 9/92.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
shittt..min är 02-92:-(

Min bil
Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Min E46 blinkar inte heller och det tycker jag om:)

------
Länk
Länk
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Jag saknar blinkandet. 1 kort för låsning och 2 korta för upplåsning skulle jag vilja ha.

Hur vet man om man har larm? Står inget i utrustningslistan som annars är tämligen välfylld.

Schnelle fart, Härliche fart.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Man borde kunna välja, om man som jag vill ha för att jag hör dåligt så borde man kunna få det, om man störs av blinket så borde man kunna stänga av det.

Hittade en Amerikansk BMW site där det fanns en fix men det var för 3xx eller nåt så jag vet inte om det ens är ide att testa..

Min bil
Länk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Lås bilen med fjärren och sen öppnar du dörren med nyckeln. Om du har larm då sätts larmet igång.

------
Länk
Länk
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Okej, på min förra E39 så larmade den av om jag öppnade med nyckel efter att ha fjärrlåst, men jag ska prova det iaf, tack.
Hoppas förra ägaren inte varit så dum så att han kryssat i de flesta paketen men hoppat över larm.

Schnelle fart, Härliche fart.
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Här finns tipset om någon är intresserad..
Länk

mvh
Göran

Min bil
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.