|
|
|
|---|---|
|
Dåså gott folk! Nu är pappas 530 hemma och sover i garaget :) Vilken bil! Bilen i fråga: BMW 530iAT -02 Topasblå 5300mil med all tänkbar utrustning :) Motorn är helt underbar. Mycket bil för pengarna... Kan tänka mig att den kostade upp mot 600kkr när den var ny. Bara en sak som saknas. Hoppas någon vet vad saken i fråga kostar. Saken som saknas är simkortshållaren till telefonen. Ser ut som att man skall stoppa in ett stort kort och placera det lilla simkortet på det stora. Vad kostar ett sådannt på BMW tro? Skall tvätta av henne imorgon och då blir det bilder. Håller på att leta sommardäck med 16" original fälg till henne också :) Mvh Tobias | |
|
Grattis! :) Om jag inte har helt fel så ska du bara beställa ett tvillingkort från mobiloperatören och trycka i - dessa levereras ju i "full size". Eller menar du någon annan typ av hållare...? |
|
|
Låter som en riktigt trevlig bil! Bara att gratulera dig och din far :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Liste: ja just d! :) Det tänkte jag ju inte då... de kommer ju i gammalt Motorola Startac stuk! =) Hehe tackar för infon... skall ringa och beställa ett på en gång... ThX! =) Mvh Tobias |
|
|
Olof: Ja E39an är riktigt trevlig... gillar den faktiskt mkt mer än E60n :) Mvh Tobias |
|
|
Till min 00:a så beställde jag ett tvillingkort som jag fick trycka in på telefonenheten vänster bak (framför navigationsenheten ovanför hjulhuset). Simkortsläsaren under telefonen i armstödet accepterade inte mitt kort (Finns massa trådar om detta). ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.