|
|
|
|---|---|
|
Hej alla autopower anhängare jag funderar på att handla Breyton magic sport (kopior) från "BIL OCH MOTOR I TABERG AB" jag undrar hur kvalite`n är på dessa fälgar tacksam för erfarenheter! Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- | |
|
Jag har köpt 17" rondell av dom och kvaliten verkar helt OK. BMW CS #5206 |
|
|
Tackar tackar christer verkar lovande! undrar dock om just Breyton fälgen är lika bra. -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Jag köpte nya 17" M3 kopior med däck förra veckan på bil o motor. Men tyvärr så fick jag skakningar i ratten efter bytet. Tyvärr så e bilen inne på lite lackjobb så jag har inte fått kollat upp om det bara kan vara lite dårligt ballanserat. Jag skriver inn ett nytt medelande när jag har fått bilen igjen och efter ballanseringen... Hoppas att det är felet.. Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
Nu har jag fått bilen tilbaka efter lackningen och det blev kanonbra. Var innom en däckvärkstad och fick ballanserad om mina däck så nu är det inga vibbrasjoner kvar... Så om du handlar på Bil och motor så be dom om att göra ballanseringen bra så slipper du samma kostnad som mig på 540kr. Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.