|
|
|
|---|---|
Franka2 |
Framför allt motorhuv och inredning.Länk Franka |
RPMkeeper |
Suck va fult, inredningen var snyggt utförd men passar inte i en E32, utan bättre i en hottad japs med stor grotesk spoiler och "bling bling" fälgar. Mvh RPM |
|
Den såg helt okey ut faktiskt, lite annorlunda bil med uppkäftig front. Ser rå ut framifrån Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
RPMkeeper |
Jag tycker att det ska vara smakfullt när man bygger om en gammal lyxbil, gärna små detaljer som knappt syns förrän man synar bygget i sömmarna. Ett schysst orginalstuk med alla funktioner igång är mer coolt,, ok lite goa fälgar är aldrig fel. Smaken är som baken. Mvh RPM |
RPMkeeper |
Den är delad :-) Mvh RPM |
Beemer_Linkan |
Inredningen var ju råsnygg , cleant som satan :) |
Franka2 |
Beemer_Linkan: I många bilar, typ E30 o. dyl. tycker nog till och med jag att den skulle passa. Men i en E32 tycker jag det är ganska smaklöst. Men RPMkeepers konstaterande om smaken stämmer väl. (tyvärr) Franka |
|
Linkan: Håller med dig...svinfräsch inredning...dock skeptiskt till ratten. The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Jag gillade den bilen.. Blev väldigt köpsugen faktiskt, men jag hade köpt ny huv... | |
| Bort med svarta njurar, ögonlocken och ratten... då var den faktiskt rätt kaxig :) | |
|
Snygg,förutom baklysena. |
|
|
snygg inredning:) //Danne Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.