|
|
|
|---|---|
| finns det någon specialversion av någon bmw z-bil...med special version menar jag som m3 csl eller m3 gt | |
| z1 turbo dock inte bmw som byggde den. | |
| ok....skulle ju vara väldigt grymmt om bmw typ gjorde en z4 csl eller z4 gtr eller nåt liknande | |
|
eftersom det byggdes så få M coupe så kan man kanske rent av säga att M coupe är en "specialversion"? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Z3c 4 ever > Byggdes Z3 3.0 Coupé inte i ännu färre ex? /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Var det inte minst av 2.8 i coupe väg.. Frågan går till dig: Z3c 4 ever! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Z3M Coupe tycker jag är en "special version" som duger gott. |
|
BoZton Grodan |
Jag tycker att just Bostongröna Z3 or är den ultimata specialversionen...suck* -Löjlig diskussion att lyfta fram sin standardmodell som en specialversion då vad iallafall vad jag vet inte det gjorts några specialmodeller i form av prestanda vagnar. -Det har dock gjorts en del specialversioner när det gäller styling. Färgkombinationer, lacker, olika specialinredningar och skinn inredningar med präglade mönster. Läs mer om detta här* Länk // BoZton.....som vet att vi alla är ägare till mkt trevliga speciella bilar* |
| ja visst är det speciellt med olika färger och så men 8-serien fick en csi modell, M3:an finns i gtr gt och csl..och alla dem är ju sportbilar...z-bilarna är ju också sportbilar så det borde ju komma nåt...z3 coupe kan ju ses som en specialmodell men det finns ju inget av z4;an | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.