|
|
|
|---|---|
|
Hej har nu köpt en bmw 318is -92:a sv såld 18k mil inspektion vid 18k mil gjord för 30 mil sen. Hoppas detta kommer bli en bra förstabils upplevelse samt bmw :) får dock hämta den på fredag :( //Jonatan | |
|
Jag vågar påstå att 318is E36 är den perfekta förstabilen. Ge den lite omsorg så kommer du vara väldigt nöjd med den bilen. MVH |
|
|
Haha mmm jag vill ju vårda bilen som sagt, finns det nån "handbok" för hur man ska vårda bilen :) //Jonatan |
|
|
tjena!! grattis till bilen jag har nyligen oxå köpt en bmw320i & so far so good "hand bok" finns inte men fråga om råd & tips & kör inte sönder den så kommer den att hålla länge alltså ingen ( ballhets körning) det finns mycket hjälp här att få folk e riktgt vänliga här så har du några frågor om något e det bara att ställa dom. lycka till me bilen. |
|
|
hehe tack så mkt och desamma får man väl säga ;) Nej ska verkligen inte bli nåt ballhetskörning kanske trycker på gasen lite extra nångång men kommer inte köra som en galning, sen får man ju tänka ekonomiskt som bensin och slitage det är la inte meningen att "ballhets" köra med så gammla bilar :) //Jonatan |
|
|
Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Gratulerar till köpet! E36 318is känns absolut som en vettig förstabil. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
parolof |
Bra val, E36 318is är inte illa som 12'e bil heller;-) |
|
Grattis killen o välkommen i gänget! :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.