|
|
|
|---|---|
|
Bilbytartarmen suger och jag är trött på att åka diesel, då jag inte ska åka lika mycket längre vill jag ha en roligare bil. var och tittade på den här vad tror ni om den, 9500mil 219kkr oprutat Komfortpaket, Pluspaket, PDC parkeringshjälp, HiFi-Högtalarsystem, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem DSC, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Larm, LM-fälgar 19", Sportfjädring, Multifunktionsratt, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel Naturbrun, Ädelträ Björk, Sportstolar, Stolvärme fram, Svensksåld, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, Uttagen 2002-04-18 | |
|
Låter som det är killen som vill ha min Z3C. Men annars tror jag det är en bra bil, fast ett mpaket monters väl på om det blir köp??? ;) "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Då har man bytt bil då. jag som bara skulle in och boka service på min, fan ta vårkänslor he he |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.