AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.158

har hittat ett par fälgar!

ab
72
abbe83
740IA 99
520im-01
Har hittat en uppsättning fina fälgar, men problemet är att han bor i stockholm och jag i malmö. hur tycker ni att jag ska sköta detta plus hur ska jag betala killen? känns inte bra o sätta in en massa pengar på ett konto när man inte känner ägaren, innan man har fått fälgarna.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Bussfrakt mot postförskott om säljaren tycker det är ok.

Ev kan du erbjuda en handpenning som motsvarar säljarens kostnader om du inte hämtar ut paketet.
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
tja

ja har själv handlat fälgar av en kille som bodde ca 40 mil bort. bussgods med efterkrav somd et heter är att rekomendera. det största problemet är skicket på fälgarna, så om du har nån polare i stockholm som kan dra o kolla på fälgarna innan dom skickas vore det bra.

mvh Erik Jakobsson

Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =)
vart i sthlm finns fälgarna?

Ro
16
Rohman
325I -92
På blocket.se finns det ett sätt att betala säkert på. Du skickar pengar till blocket och de meddelar säljaren att de fått pengar. Då skickar han fäljarna till dig och du kollar så att det är bra. När du har godkänt varan så skicka blocket pengarna till säljaren.
Detta är gratis just nu... läs mer på:
Länk

/// Rohman
Länk
ab
72
abbe83
740IA 99
520im-01
Killen med fälgarna har skickat bilder och dom verkar vara ok. Men det är bäst o skicka dit en polare som kollar. Det här med blocket verkar vara ett bra alternativ...

tack för alla svar
Japp, andvänd Blocket.se funkar perfekt, jag har just köpt 18" BBS fälgar på det sättet.

Min M3
Länk
be
96
bembara
325coupe-93
525d F11 2011
Undrar vad kosta att skicka 4 fälgar med bussgods?
be
96
bembara
325coupe-93
525d F11 2011
...har hittat svar :-)
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
En sak till, se till så att säljaren packar in fälgarna väl om dom ska skickas med bussgods, dom är inte så försiktiga med sakerna så det blir lätt skador annars.

PB
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.