|
|
|
|---|---|
|
Hej har kollat in en 750 som finns på blocket undrar vad ni tycker om någon kollat på henne svensksåld-93á med 4 ägare rullat 246916. Mvh Pierre Länk | |
|
Ser fin ut....men priset?!! Ännu en 'fullutrustan wannabe'....ring han o fråga om den har pistolenfach, elgardiner bak, och kylfack;) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Måste vara helt ok pris med tanke på att den är 100% rostfri och i skick som ny. Den ser ju fin ut på bilden. |
|
|
Hej...priset går ju att diskutera.om jag visste att nivåklockor,slangar till klockorna,hydralrör,bromsrör,kylare,generator,avgasystem,kattar,topplockspackningar,ventiltätningar,insugspackningar,framvagns leder,godkända avgasvärden mm va bytt eller godkänt så är nog inte priset så högt.själv har jag bytt allt det där på min bil,så jag vet va det kostar och då räcker inte ens pengarna han begär för den där bilen,och det har jag lagt ut på en 6 månaders period ;) förr eller senare kommer dom där kostnaderna och är grejorna bytta så äre ju ett stort + eller så köper du en för 15-25k och kör 1 år med den.och hittar du en som allt det där är fixat på för 25k får jag gratulera i förskott :) den är nog värd att titta på! Länk |
|
|
Håller med Morgan_ . För det priset måste den vara i absolut toppskick. Annars är det högt, även för en -93:a |
|
Paap Reeder |
... vit och tydligen utan taklucka??!!. .. är nog ganska iskall tror jag. MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
... vare sig med nya eller gamla insugspackningar. MVH /// Paap R |
| hehe ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.