|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en fått tag i en underbar 635 csi från -84 som har beige moccainredning....Jag undrar hur vanligt det är? Har nämligen aldrig sett någon annan med likadan inredning! Måste bara tillägga att den är den snyggaste bmwmodellen genom tiderna!!! Se själva: Länk | |
|
Snygg färg på bilen, likadan som min ;) Länk |
|
|
Jag är helt enig om att det är en av de snyggaste BMW modellerna som gjorts!!! Du har ju samma färgkombination som min bil, enda skillnaden är att jag inte har mocca utan skinn.. Jag har ganska mycket mörka blå jeans och lagt märke till att de torrfäller rejält. Kanske något att tänka på när du glider omkring i ditt nyförvärv! |
|
|
Mocca är snyggt men det ska inte finnas som tillval. Kan vara specialbeställt. Enda bil jag har sett det i var en Gemballa-stylad M6:a men den hade 4 st Recaro-stolar med el-justering. Mvh Thomas |
|
| Det ser ut att vara gjort från fabrik.....iannat fall så har någon gjort ett grymt snyggt omklädningsarbete! Det ser riktigt snyggt ut till den blå färgen=) | |
| jag har en 635 csi 83a som är grymt lik din. har dock en liten vinge ibak på min... är det arctic-blau du har åxå? | |
|
Jätte fin bil och klockren kombination med blåmet och ljus inredning.........= ) |
|
|
Jag är också helt enig om att det är den snyggaste BMW'n genom tiderna. Dock är jag inte riktigt förtjust i fälgarna, men det är ju jag det. "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Eller så är skinninredningen bara väldigt, väldigt torr och ser därför ut som mocka? Så var min. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.