|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, kollade på dangrans 325TIX, fick nostalgi ryck och kollade våran gammla. Kanske kul att se dessa vår tider. FILM: Länk "blao is the name of the game!" | |
| jäkla ljud :) verkar gå rätt bra! alltid kul med film | |
svintoleffe |
Sjyst filmsnutt, den lät ju o gå ruskigt bra. Det är så mysigt o höra m20 vrål så. Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Yes, varje gång jag är ledsen och deppar drar jag på den filmen så jag får peppen inför nya bmw'n. Den gick rätt okej faktiskt. "blao is the name of the game!" |
|
|
Hur mkt laddade du? Har du sålt bilen?? Länk Länk |
|
|
0,5kg Bilen var polarens som jag och en till snickrade på. Den byttes mot en cross 250. Det sägs att den åkt 12:or på strippen och laddat 1,3kg, den är grön metallic idag såg jag på någon bild. Sedan hur mycket som är sant återstår väll och se, skulle va kul och se lite mera film från någon 1,3bar's repa :) "blao is the name of the game!" |
|
|
Schysst rulle :) Ja tänke lägga ut en länk här där det är film på en Volvo med turbo snurra, ja är med o kör på filmen med min gamla 325 turbo som ja o en polare plocka ihop. Länk |
|
|
Christian L: Får tyvär inte ned filmen nu, skall försöka lite senare :) "blao is the name of the game!" |
|
| Fy fasen vilket gött ljud!! ...raka rör?? =O) | |
|
Yes det var 3" rakt ut, sidepie. Blir lika på min nya bil fast 3½" Man får ju inte vara blyg med ljudet? ;) |
|
|
Hade liknande ljud på min bil när jag endast körde med en 250mm 3" dämpare men det var inte kul å bara glida i bilen då... Så det blev en rejälare 3" simons 500mm dämpare. Länk Länk |
|
|
Jasså? På tomgången då man gled pruttade bara våran, inte direkt så det var ett jobbigt ljud. "blao is the name of the game!" |
|
|
Kanske är väldigt ljudkänslig...??? Länk Länk |
|
|
danragn: Ja, vem vet :) - Fast den levde dock djävulen då man gasade ur den ;) "blao is the name of the game!" |
|
|
Fyyyy fan... den sparkar ju rätt bra för o ladda 0,5.. he he :) :) |
|
|
six power: Jao, den var trevlig, jag ville att polaren skulle behålla bilen så vi kunde bygga vidare / köpa in oss samtidigt och går mer seriöst, men den byttes bort mot en Suka 250 O_o "blao is the name of the game!" |
|
|
Laddar 0,5 nu och så är den till salu också... Se Powerbörsen. Länk Länk |
|
|
danragn: Den var inte billigast, dock vet jag inte vad IX'en kostar då dom är konverterade. Våran gick för 16k, dock var den äcklig i lacken. "blao is the name of the game!" |
|
|
Plockar jag bort fälgar, speglar, fjäderbenstag mm så kan jag sälja den för 23 tusen ABSOLUT som lägst.. Den är i fint skick jämfört med många andra svensksålda E30. Fick ni 16 tusen med turbon i? Länk Länk |
|
|
danragn: Japp, eller det var väll räknat bytes värde. Nu då polaren sålde crossen så kan man säga att han sålde turbo ix'en för 14 ^^ "blao is the name of the game!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.