|
|
|
|---|---|
|
Tjennare alla fantaster! Helt ny här på denna sida, försökte kolla alla trådarna men hittade inte någon tråd som stämmde överens med vad jag är ute efter! Äger en BMW Z3 2,8 -98, som jag gärna skulle villja sätta på en vinge på! Men det får juh vara en vinge som passar...så med ljus och lykta söker jag efter bilder som ni tycker är heta som man kan se schyssta vingar monterade på en Z3. Have it nice! | |
|
Breyton...dock utan bromsljus..sorry Länk |
|
| "med ljus och lykta" menade jag inte bromsljus :) mera ett uttryck :) Fin bild | |
| "med ljus och lykta" menade jag inte bromsljus :) mera ett uttryck :) Fin bild | |
|
... då får du leta länge. Finns ingen vinge som passar på en Roadster enligt mig. En Coupe däremot kan se rätt läcker ut med en vinge på taket. Fredrik M |
|
| Ser inte klokt ut med vinge på Z3... Men alla har vi ju olika smak.. eller ? | |
|
Den som funkar enligt mig är Hamann:Länk Fredrik M: Vilken vinge tycker du är rätt på Coupén? Z MMM Coupe |
|
BoZton Grodan |
Varför kitta något fulländat.... det ser bara Biltema ut* // BoZton |
|
Det var faktiskt ett hatobjekt, en STCC aluminium vinge jag såg på en Coupe. Dock var hela den bilen i strikt banracing look, så där satt den som pricken över i'et. Fredrik M |
|
|
"med ljus och lykta" menade jag inte bromsljus :) mera ett uttryck :) Fin bild Jag förstod:) Dock är det många som frågar efter vingar med bromsljus så...men men :)...hopps du hittar någon. Länk Länk Länk |
|
|
Hur var den monterad ovanpå takspoilern eller på bakluckan på sidan av glaset? Z MMM Coupe |
|
|
Den var monterad ovanpå takspoilern och satt ganska tätt mot taket. Undersidan på vingen var max 1 dm ovanför taket. Fredrik M |
|
|
efterson spoilers är gjora i glasfiber är det väl inte så svårt att gjuta in bromsljus innan man lackar den? Kollar annars den Länk ( titta lite längre ner på sidan. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.