|
|
|
|---|---|
|
Hej, hur mycket ska man betala för en mycket fin svensksåld 520iT -00 med en mätarställning på 6900mil. Bilen har följande utrustning: Manuell låda, Avtagbart drag, Motorvärmare med kupéuttag, Xenonljus, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antispinn, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Larm, LM-fälgar, M-multifunktionsratt, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Cd-stereo, Stolvärme fram, Yttertemperaturmätare. Bilen har 15” vinterdäck på BMW original lm-fälg (Bilden) och 17” M5 fälg med Pirelli P7000 235/45-17 sommar däck som gått ca 300mil. Hälsningar Hans | |
|
100-110KSEK i slutpris, dvs EJ utannonserat pris som sannolikt ligger runt 120-125KSEK. /Simon |
|
|
Länk Jag anser att 100'-110' är orealistiskt med det miltalet. Om man bara skummar igenom annonsutbudet ser man att priserna ligger betydligt högre såvida man inte räknar med en prutmån på runt 30%. 120'-125' i slutpris kan köparen vara riktigt nöjd med. Jag tror dock inte han är beredd att gå ner så mycket. Mvh Johan |
|
|
Ja, nu är jag inte köpare, utan det är jag som skall sälja bilen. Har blivit bjuden 145000:- om jag gör service före leverans, kanske läge att sälja då...:) Hälsningar Hans |
|
|
Mitt råd är att sälja omedelbums för det priset! /Simon |
|
|
En svensksåld med låg mätarställning är stort plus. Skulle tippa att den ligger mellan 130-140. 145' är ett bra bud, jag skulle sälja. |
|
| Den verkade välskött också så det kanske befogar priset? | |
|
Jag tycker också det låter som ett bra pris, sälj. Mvh Johan |
|
|
Hej, nu har jag sålt den, fick 147' till slut. Säljer den med lite sorg i hjärtat med tanke på vilken härlig körbil det är, men värdeminskningen på e39... Det är inte värt det tycker jag. Någon som har ett tips på något roligt och rymligt (har tre barn) som redan har haft sitt stora prisras... Hälsningar Hans |
|
| M5 Touring lär inte sjunka nåt mer och går riktigt bra, men det är ju lite dyrare ägarkostnader än 520 på en sån... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.