|
|
|
|---|---|
| Har en 320ik från 87 som vinter bil. Skabbig o rostig, men vafan, det är skönt o slippa bry sig om att behöva tvätta o kunna lägga skitiga saker i den :) Hursomhellst så börja den krångla för ett par månader sen. Ville inte starta, men det gick när man pumpa i startgas, men den gick fett så in i helvete medans den va kall. När den sen fått upp tempen så kunde man stänga av o starta 100 gånger om man ville. Ja pröva för skojs skull att smacka dit Luftmängdmätaren från min 325ik från 88. Då starta den direkt. Men går så fett att det låter som en gräsklippare :D Ryker soppa som om det brinner i avgassystemet. Vad är fel? Funkar det inte med 325ans lmm på 320n? Det är ju L-jetronic på 320n o motronic på 325an... | |
| jag har med en 320 l-jetronick han startar inte när det är fuktigt utte. men han startade när det va -20 utte.. låtter ungefär som samma fel. verkar va något med tändninggn... men jahar häller inte orkat bry mig... hållat fördelaren? | |
| Nej, det kan omöjligtvis vara samma kretskort i dem när det är olika sprut. | |
| Axel E30: Det fundera ja på oxå... För den behaga funka för ett tag sedan när det va kallt ute o torr luft... Nu var det ju torr luft oxå idag när ja testa... Men det vore smutt o veta exakt va felet är så man slipper byta massa grejer, ja vill bara lägga pengar på 325an ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.