|
|
|
|---|---|
hillevi |
Hej! Jag har en 528i 83:a, bakvagnsbussningarna är slut och skulle behöva bytas. Ska man laga det på verkstad eller finns det nån "privat" i Gävletrakten som någon kan tipsa om? Sen har jag en trilskande fläkt, den funkar bara då och då, ibland går den liksom på lågvarv, stannar och kör igång för fullt ibland. Mer! Blinkersspaken slår inte av som den skall, man måste peta till den med fingret efter en sväng, litet problem med irriterande. Ännu mer! Har nog lite läckage kanske inunder, för den vill ha lite mycket olja, kan det vara nån packning som ska bytas? Finns oljetrågspackning? Vänligaste hälsningar, Hillevi HJ |
| lämna in den skulle jag gjort bor du i sthlm rekomenderar jag en verkstad i älvsjö kan få nr 087492279 han e mycket billigare en bmw och han kan verkligen sin sak | |
|
att blinkersspaken inte går tillbaka beror troligtvis på returpiggen som sitter i rattstången? har du bytt ratt nyligen så har du kanske sumpat denna pigg. av med ratten och snoka lite så tror jag du förstår vad jag menar. Lycka till! Surfa in på Länk |
|
jens j |
kolla reläet till fläkten det e nog det som kärvar jens |
Hello Nasty |
Ja det sitter en oljetrågspackning. /Henrik Kör tills det rasar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.