|
|
|
|---|---|
|
Har läst mycket tester om KUMHO 712, men skulle ändå vilja ha synpunkter från några ägare, ifall det finns någon sådan här... Tackar. | |
|
Jag hade ett par sådana för säkert... 4 år sedan? Tyckte de fungerade bra, i alla fall för det priset. Å andra sidan åkte jag då heller inte och körde på sådana sätt som kräver bra grepp (alltså bankörning) utan brukade bilen bara på vanligt sätt... Inte mycket att tillföra tyvärr.. /Marcus |
|
|
Har haft Kumho 712 i dim 225/55-16 på min 325 och måste säga att det var ett av de sämre däcken jag har haft. De spårade fruktansvärt och var högljudda. Spårigheten har nog att göra med att de har rätt så hårda kanter vilket gör att de vill ner i varenda litet spår på vägen. På bana däremot funkar de rätt så bra. Så mitt råd blir att köpa något annat tex Toyo Proxes, Michelin eller Nokian. /Rickard |
|
|
Hej Jag har haft 712 i 4 år tycker dom funkar bra men som sakt spårskänsliga är dom, men hitta däck till det priset som håller lika länge. Jag har bra erfarenhet av dom. Kör på Bridgestone nu S03 och det är ju såklart bättre men kostar mer än dubbelt med. MVH Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.