|
|
|
|---|---|
|
Alltså nyckelsändaren som är av fällknivsmodellen knapparna som sitter på mitten den som låser och låser upp det fattar jag vid röda lampan som blinkar, men vad är det för knapp på sidan en liten svart knapp ? | |
|
Det är till deadlook....när du låst bilen trycker du på den och bilen går i deadlook.....trycker du 2gånger snabbt så kopplar du bort "skakskyddet" på larmet...exempelvis om du står på en färja och det gungar lite.... Peo |
|
|
Lånar tråden lite är det nån som vet om man kan skaffa en fjärr o koda om den så den funkar till min bil jag har larm i bilen, men ingen fjärr min aktiveras endast via passagerar dörren när jag låser med deadlock o då lyser en röd lampa i luft utsläppet i instrumentpanelen nån som har nåt tips Mvh zacka |
|
|
Ja, det fungerar....köp en på skroten, själv köpte jag en ny för ett par år sedan....1600:- vill jag minnas att den kostade. Det står i instruktionsboken hur man programerar den eller här under tips o gör det själv. Peo |
|
|
okej tack för tipset |
|
Ras.mus |
Jag har en i fällknivsmodell liggandes... Man byter lätt ut nyckeln mot sin egen. Sen hur man programmerar in den står i instuktionsboekn (enl. PESK) Den jag har är nog från en gammal E32, så är du intresserad kan jag kolla ifall jag hittar något reservdelsnummer eller så på den... |
|
Ras.mus klart det är intresant om priset är rätt grejen är den att jag inte har en fällkniv nyckel utan har endast resernyckeln så det bli svårt för mig att flytta över min nyckel till din men man kan ha fjöärren löst utan nyckel o använda sin egennyckel ( som i ett vanligt larm) är det från en E32 så borde dte funka på min om jag programera in den ju maila mig gärna om pris ocj ev nåt nr som man kan söka på zacka@bredband.net Mvh zacka |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.