|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad en bmw e30 -89 är värd? Info om bilen: 320 ca27000 mil Automat 4d Diamantsvart met. lack så där Mvh Linus | |
|
Linus, prova att lägga in din fråga i forumet 'Försäkring och värdering' istället. Värdet på din bil kan vara allt mellan 0 och kanske 15.000, helt beroende på skick. /// Gunnar E. |
|
|
320 är tyvärr ganska lågt värderade om man jämför imot 325,som är rätt bra mycket mer eftertraktad än 320.. Har man inte en tokfin 320 så får man inte speciellt mycket,men i försej så köper man inte dom för så mycket heller. |
|
| Max 11 - 12 tusen | |
|
Är det någon nackdel att det är en automat? Mvh: Linus |
|
|
Ja! /// Gunnar E. |
|
| En automat ligger i princip alltid lägre i pris än va en manuell gör...men igentligen är de lite konstigt eftersom på dom flesta bilmodeller så är ju automat ett tillbehör som kostar extra att få,men de är ju pga att efterfrågan på manuell är större... | |
|
4d ser jag inte heller som ett plus på en e30.....dom ska va cupé! ///Robban |
|
| 4dörrar är ett stort plus. | |
| På en familjebil ja...... | |
|
Aldrig en sekund att jag ångrar att jag köpte 4d. Den ser lite mognare ut (inte nån ungdomsracer). Det är sabla bekvämt att slippa hoppa ur så fort nån medpassagerare skall ur bilen. Det är mer "riktig" bil över en 4d. Jag kan faktiskt inte se en enda fördel med 2d... Inte ens snyggare tycker jag. Men smaken är ju som baken! |
|
|
Precis. 4-dörr är kung! Både snyggare, mer praktisk och dessutom är karossen mer vridstyv än 2-dörr. Fast att den är snyggare är det ju tydligen inte alla som håller med om! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.