|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Skall beställa ett par M3 speglar till en e46 touring 00á. Vart hittar jag detta.? Samt någon som har köpt det till sin bil och monterat är det svårt.? Vill gärna veta någon butik som har det hemma till rätt pris. :) |
| Vi säljer det för 1400:- / paret...vet inte om det är billigast dock... | |
bmw320cab |
är det bra kvalite.? el styrda.? har du någon URL dit.? |
|
Länk Jodå det är bra kvalité på dessa. Hade lite problem med förra leverantören, speglarna höll tydligen inte måttet enligt vissa kunde så vi tog bort de ur sortimentet. Men dessa har inte fått några klagomål...än :) Mvh |
|
bmw320cab |
Dom ni har för 1500kr ser dom ut som dom på E46 M3 ? eller eller bör man köpa OEM speglarna i stället.? Har en e46 touring 00á passar dom för 1500kr då.? |
|
OEM M3E46 speglar passar inte sedan/touring. De kostar för övrigt 6600 kr inkl spegelglas på Bmw. Inga replikor jag sett liknar orginalet 100%. Som jag förstått det så har Bmw patent på formen i några år till. Du nämner ord som billigast, och frågar sen om bra kvalité. Man får oftast vad man betalar för. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
bmw320cab |
I know att jag skrev billigast.. vill ha dom som är mest lik orginalet men inte kostar för mycket.. men som du säger "Man får oftast vad man betalar för." ;) Får nog bli dom för 1500kr om dom poassar touringen. |
|
De passar touringen. De som liknar mest original, och har bäst kvalité kostar lite över 3000:- Kika på bilderna så får du se hur dessa ser ut: Länk Eller kör ner till höör-city för att se dessa monterade på en E46, eller så kan jag skicka bilder :) Som du vill 1500:- är det gamla priset, nu kostar dessa 1400:- Mvh |
|
|
ingen som täntk på att man kan köpa en uppsättning på www.bildelsbasen.se för en billig slant? BMW for the man inside you! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.