|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej hej! Har hittat fina fälgar till bra pris på blocket. De är 16tums fälgar passar alla 16tums fälgar till en e38 om man har centreringsringar? återkommer snarast med mer info om fälgarna. Mvh |
bmw,m3 |
Hej! satt på en bmw e34_e39 storlek på däcken 225 50 16 passar dom till min bmw 7-serien e38. kommer väl se hur dumt ut som helst? Mvh ps hur många procent skiljer de enligt lag ? ds |
bmw,m3 |
De står även så här på fälgarna bmw 7jx 16h21547 bmw 1094505 Huinh 14315c Tacksam för riktigt snabba svar så han inte hinner sälja dom. Mvh |
| Fälgarna passar med ringar, men det är fel dimension på däcken, så ska du köpa hjulen måste du byta däck. | |
bmw,m3 |
Hej Liste! Är du helt säker på att fälgarna passar enligt dom siffrorna som jag skrev upp. om jag köper centrertingsringar+andra däck passar dom då? Mvh ps hur många % skiljer de nu mot lagligheten ? Mvh |
| Nej, helt säker är jag inte eftersom jag inte vet vilka fälgar det är, men har de suttit på en E39 så ska de passa. Har du länk till annonsen? | |
| Glömde - det skiljer närmare 9%, d v s helt åt helsicke för mycket. Risken om du kör på dessa däck är att de helt enkelt går sönder, med allt vad det innebär. | |
bmw,m3 |
Han har tagit bort annonsen för han trodde dom blev sålda i går men killen dök aldrig upp så han svarade mig i dag om jag vart intresserad. fick bara dom nummrerna som jag skrev på tråden lite högre upp. Mvh |
bmw,m3 |
Ok förstod att de va mer än 5% skillnad. |
| Ingen bild på likadana fälgar heller? | |
bmw,m3 |
Hej vet inte hur man länkar, men mailar du mig på www.bille67@telia.com så har jag bild på dom. Mvh |
bmw,m3 |
Hej igen! någon som har något svar angående fälgarnas nummer längre upp i tråden, vad passar dom till för bmw enligt nummren. Mvh |
| Artikelnumret verkar stämma med Länk Detta är en E46-fälg och passar INTE på en E38. Eller - det GÅR att få den att passa, men det är alldeles för mycket jobb och pengar för alldeles för dåligt resultat. Ser fälgarna ut så där - leta vidare. | |
bmw,m3 |
Hej hej! får inte länken till att fungera Mvh |
| Funkar utmärkt här, men testa Länk istället. | |
bmw,m3 |
Hej! Tror dom ser ut så precis, vad är dom fälgarna värda på ett ungefär med nya michelin däck 225 50 16. dom ser ut som nya. Mvh |
| Om du köper för att montera dom på din E38 - inte en spänn över 1.000 kr. Det kommer att kosta dig lätt 5.000 kronor att få dom monteringsbara. Ska du köpa för att sälja vidare så har jag ingen aning om värde. | |
bmw,m3 |
Ok! tack för svaret, tur man inte köpte dom då. Han sa att de bara va att sätta på centrerings ringar, men de är väl klart han ville väl bli av med dom. sa även att dom passade 5-serien, stämmer de? Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.