|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet en bra automatlådeverkstad i stockholm. Måste troligen byta de så omtalade plastkulorna på min 540iA-93 o har tummen mitt i handen. Vad kan det kosta med ny olja och "det hele" ? | |
stefannorr |
Testa gå på sök inlägg ovan,skriv in plastkulor så finns x antal inlägg eller på mekartips,se länk nedan.. Länk |
|
Tack för det, men jag skulle behöva ett förslag på en bra verkstad här i stockholm, eftersom jag inte fixar att byta plastkulorna själv...tummen mitt i handen som sagt..:-) |
|
|
Du har ett antal verkstäder för automatlådor och du bara skriver ordet på avancerade söker på Gula Sidorna du får bland annat träff på Jh Jacky i Alexandragaraget på Söder han är mycket bra..sen har du Motorteknik i Huddinge 7110687 skruvar bara BMW En sak till kollade på din info tror vi har träffats ca 25 år sen i Huddinge |
|
|
Toppen ! Tack för det, ska kolla dom du nämnde imorgon. 25 år sedan..OK..var i huddinge..under vilka omständigheter?.... |
|
| Jag tror du är min halvbror | |
|
Hoppsan! kan nog stämma..jag mailar dig. Stämmer din mailadress i din profil ? |
|
| Ja den stämmer | |
|
Autopower förbrödrar! ;) Mvh |
|
| automatlådeexperten i märsta renoverade min ZF5HP30 (540 E34) låda. | |
|
Bil&motorteknik ligger bakom Huddinge centrum i industriområdet, lätt att hitta. Min bil: Länk |
|
| Jacky har flyttat till Gröndal, han är dock fortfarande kung på automatlådor! | |
|
Björnes automatlådor på Högbergsgatan tycker jag är snabb och bra, han har fixat min 730 och en Transporterbuss åt mej. |
|
|
Autopower förbrödrar..hahaha..:-) så sant! TACK för alla svar! |
|
|
Foto-san! Du hänger här me ;) Verkar bli en 540 istället... /Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.