|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har bestämt mig för att importera en bil från tyskland. Jag har dock väldigt dålig koll på marknaden, finns det någon som har ett bra tips på seriös bilhandlare man kan sticka ner till. | |
|
Ett gott tips är att kolla handlarna du hittar på Länk under "Gebrauchtwagenbörse". Vad är det för en bil du letar efter? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Prova sök-funktionen på forumet. Finns en del information att hämta. MVH / Jacob |
|
Tvättsvampen |
Hej, jag har köpt bil av Autohaus Kupfer i Tyskland, och har bara goda erfarenheter. Kan rekommendera dem. |
|
Köpt inte i fd östtyskland, de kan inte engelska och är ofta ovänliga. Varning för Karpf i Burg, där jag just köpt Hälsningar Anders |
|
| köp på stora ställen ska du ha en bmw så är det inte svårt att hitta stora handlare gärna om de har minst 500 bilar inne eller nått. ska du köpa audi så ska du köpa på rafay kan få en begagnad bil precis hur du vill min pappa köpte en där och eftersom den var nyligen inbytt han de inte kolla igenom den och serva den så då fick han göra det i sverige och reparara om något var som de inte skulle sen skulle han skicka fakturorna till rafay tills ha blev nöjd och det gjorde han och dom betalade ALLT men vem vill ha audi hahaah | |
|
Dagens längsta mening... ___ //Ulf |
|
|
Du kan söka bilar Autoscout24 Länk el Mobile Länk Viktigt är att veta i vilken stad du vill bo och ev. köpa din bilfrån. Sedan använder du map24.de Länk och söker den staden och dess PLZ och änvander omkrets söket typ innom 50-100 km för att hitta din bil. Annars kan du få tok för många bilar. Dessutom försök köp från större bilhandlare och bilen borde vara DEKRA eller ADAC certifierad. |
|
|
Ett tips från mig är Länk De var mycket seriösa och hade många fina bilar. Farsan köpte av en som hette nåt i stil med K-witz (minns inte men kan ta reda på ifall det är intressant), han var mycket trevlig och seriös. Koblenz är hyffsat nära Frankfurt Hahn. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.