|
|
|
|---|---|
|
Hej! På höger sida bak på 750:n -90 så finns det en liten lucka strax under baksätet. Under denna lucka kan man lossa batteriets jordkabel ifrån bilen. Men under luckan finns också en liten kontakt, vad är den lilla kontakten till för? Mvh Fredrik | |
Paap Reeder |
... min kontakt (microswitch) sitter ovanpå luckan och känner av om ngn sitter i hö baksäte eller ej. Vad det sedan kommer att ha för elektronisk betydelse vet jag dock ej. Kan vara att värmefördelningen fram/bak ändras. Att nivåregleringen ändras. Att sminkspegeln i passtolen dimmas så tanterna inte skall kunna se hur skrynklig de andra eg är ...! MVH /// Paap R |
|
Hej! Jag var nog lite otydlig, den jag menar sitter altså innanför luckan alldeles ovanför jorkabeln (se bild på länken). Kan det vara något sorts mätinstrument som ska anslutas där? Länk Mvh Fredrik |
|
Paap Reeder |
... har inte noterat denna. Skall kolla. Är det inte bara ett clips för den yttersta plastluckan? MVH /// Paap R |
|
Nej, det går sladdar till den under sätet. Kan det vara något så enkelt att man ska kunnua kolla spänningen i batteriet där? Mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.