|
|
|
|---|---|
|
Har en gammal Bavaria stereo i min 316 -90. Den har nu slutat fungera pga strömavbrott o kräver nu en kod för att fungera igen. Är detta en unik kod den vill ha eller fins det nån standard kod som kan tänkas funka? Om den är unik, hur får jag då tag i den? | |
|
Ingen som har koll på gamla Bavaria stereos? |
|
|
visste inte att det fanns stereo vid namn Bavaria..där emot öl finns det vid namn Bavaria..har du frågor om den så svarar jag gärna men stereon har jag inte anning om.. lycka till behind a great man there is a great BMW |
|
| Hehe... kanske har drukit några för många... vad sjutton är det den heter då? Det är ju nått liknande:-). | |
|
Den heter just Bavaria..som stereon..tror att den kommer från holland elle nåt..rätt god... behind a great man there is a great BMW |
|
|
Ja det var väll det jag hade för mig:-). Bavarian heter den tydligen, men ett N på slutet. Kolla vindrutedekalen på denna bil. Länk |
|
|
Ingen som har koll på hur dessa gamla bavarian stereos funkar? MVH Fredrik C |
|
|
BMWs originalstereo heter Bavaria. Plocka ut steron och kolla de olika serienumrena på den klistrade vita etiketten. Skriv upp nuffrorna och gå till närmsta BMW-återförsäljare så kan de få fram koden. (Lite beroende på hur gammal stereon är). Lycka till! |
|
| Hmm... det var så illa alltså:-(. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.