AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.046

Kompressor E36

Visa användare
49
Hultan
325 cab-94
Såg precis att www.enem.se säljer bolt-on kit till M50/M52. Ojoj helt klart överkomligt pris! Eller? ;-)

Visa användare
49
Hultan
325 cab-94
Är det ingen som vet om det är bra grejor? Kanske inte är så många som har erfarenhet av kompressormatning.

Mvh

Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Jag är tämligen säker på att enem säljer bra grejor.. De är gamla i gemet och jobbat med motorer i 200 år, ne men väldigt länge iaf ;).. De är deras leverbröd så de tål väl knappt att något inte håller måttet? SÅ, kör på de så kan du säga hur mycket "skillnad" de blev i bilen då även jag är sugen ;)

Mvh
Uffe
Visa användare
49
Hultan
325 cab-94
Mmm klart Enem verkar kunna sina saker...jag har iaf mailat o bett dom speca vad som ingår o inte. Intercooler ingår ju tex inte men det behövs nog inte till 265 häst eller vad det blir. Bra att veta om det går att uppgradera om man skulle drabbas av trimdjävulen på allvar senare ;-) Kompressorn räcker till 330 häst teoretiskt så det finns ju potential. Får se vad det blir men lockande är det ju.

Mvh

ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Trimmar inte Enem opel?

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
Det var väl så de gjorde sig namnet iaf.. trimma opel inom rallykretsar.. Men, de trimmar nog vad som skulle jag tippa på. sån stor skillnad är de ju inte på tex ett topplock från en opel mot ett från bmw =)..

Mvh
Uffe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.