|
|
|
|---|---|
|
tjenna gött folk...va å köpte en m5 motor med växellåda men börjar å tvivla lite om det e rätt låda....non som vet?? hittat 2 olika nr på den....260.1533.92 oxå 260.0.1302.92 någon som haja vad det e fö låda??? | |
Smiley© |
Tja! Jag rev ur min låda i helgen (M5 3.8 -92) Det är samma nr på den, antar att du glömde en 0 i första nr du skrev. Jag har fått papper från en rep. handbok som ska vara till min låda, men dom pprena stämmer inte med lådan, så jag undrar lite oxå vad det är för låda, eller har jag fått fel papper? Den stora skillnaden man märker direkt är att min låda är 3-delad, men lådan på papprena är bara 2-delad, sen är det massa annat som inte stämmer heller. Så man undrar lite vad det e för låda, hur många olika lådor finns det i M5 E34 modellerna? /Thomas |
|
Ere inte så att ni har fått en 535 låda monterat i era bilar någongång innan ni ägde bilarna tro? :-( |
|
| M5 lådorna är tre delade medans 535 lådorna är två delade. M5 lådan heter getrag 280... | |
Smiley© |
Tackar Rump-nisse :-) Då kan man andas ut igen då :-) Synd bara att man fått fel papper på lådan, nån här som kan tänkas ha papper på hur man renoverar en M5 låda? Jag vill veta om det är nåt speciellt man måste lossa utifrån för att få isär lådan (vissa lådor är ju såna), om man behöver många specialverktyg, moment m.m. /Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.