|
|
|
|---|---|
|
Jeg hadde bilen min (E32 750i) på verksted for noen uker siden for å fjerne nivåreguleringen (EDC), og montere et komplett Bilstein senkesett. På verksedet sa de at de opplevde noen problemer med bilen etter at denne monteringen var gjort, men at de fant ut av det, og fikk fikset problemet. Problemet gikk ut på at bilen ble begrenset til 1500 o/min og kun kunne kjøre i 30 km/t. Etter å ha kjørt med bilen i ca 10 dager, fikk jeg plutselig problemer en morgen. Bilen begrenser seg til 1500 o/min igjen, og det virker som om den går i et slags "nød modus". I tillegg går klimaanlegget på fullt selv om bryteren står av, og "kontroll displayet" lyser ikke. Ettersom det nå er påske, får jeg ikke tak i verkstedet, og dermed ikke fikset problemet. Er det noen som vet hva som kan være galt? Og hvordan jeg evt. kan få fikset problemet? Jeg fikk et tips om at jeg kanskje kan koble sammen senosorene til nivåreguleringen fordi bilen kanskje tror demperne er ødelagte og dermed ikke er trygg å kjøre med. Men det forklarer ikke klimaanlegget og kontroll displayet. Hadde vært supert om noen kunne gitt meg et tips om hva jeg kan gjøre her, da jeg er SVÆRT avhengig av bil ... =/ Thomas Kickstat | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.