|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Far har just köpt en 530 :) Dock så behöver vi sommardäck till den då vi bara fick med vinterdäck på 16" 5-ekrade Alufälgar. De ser lite halvtråkiga ut men duger för vintern. Frågan är nu vilka fälgar man ska ha till sommaren. Vi letar efter en uppsättning fälgar som är begagnade med bra däck. 16 eller 17" BMW-original skall det vara. Vilken fälg passar denna bil riktigt bra? Bilen i fråga är Topasblå. Ej sänkt eller något sådannt, dock automatisk nivåreglering. Tack på förhand! Mvh Tobias | |
|
Kolla min signatur, tyckte i början att de var lite "komplicerade" men gillar dem starkt. Style 82 på Länk På vintern kör jag med style 48, en klassiker. /M Min bil: Länk |
|
| Style 48! | |
|
Vill du har 17" så gillar jag Style 32. Hade själv Style 49 på min 540 Länk och trides bra med dessa. ___ //Ulf |
|
|
Snyggaste 17" till E39 är klassikern Original Krysseker, Länk I 16" hade jag valt 540 originalfälgen Länk eller denna Länk Mvh Stephan |
|
|
Länk Vill ha :) Oo=[][]=0O Länk |
|
|
fredrik b: Snygga men kräver nog att man uppgraderar bromskivorna för att det ska se riktigt bra ut. ___ //Ulf |
|
| Min favorit är style 66 och Style 32 | |
|
Favoriter skall det stå :-) Original krysseker och krysseker split 5 är andra höjdare som dock kräver en rejäl flaskborste vid rengöring. |
|
| Krysseker-split 5 självklart! Kanonläckra :) | |
|
Hej där! Krysseker style 42 split (BMW-BBS fälgar) 17-18 tum Somliga tror att BMW ägande är en livsstil....dom har inte förstått något.....det är något mycket....MYCKET STÖRRE Håkan |
|
|
Min röst faller på style 66. ///Johan |
|
|
Tycker att Radialeker 32 i blankpolerat BrillantLine-utförande är klockrena på E39, i såväl 16-18 tum! Länk //Chrille |
|
|
Tackar för länkar och svar! :) Ingen som har fälgar tillsalu hehe :) Mvh Tobias |
|
|
Sugen på läckra plåtfälgar :D? Länk |
|
|
Haha! =) nej tack ;) Mvh Tobias |
|
|
Precis köpt mig ett par style 32 17" och imorgon ska dom på! Ska bli gött att få på nya ostar ;) |
|
|
Min röst hade fallit på style 71! // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Hej igen! Tack för alla tips och svar! Har hittat en uppsättning Style 48 med fina Conti däck för 4000:- Låter det som ett bra pris? Mvh Tobias |
|
| Låter som köpläge :) | |
|
Håller med Crille.. BrilliantLine Radial 32 i 17" är ruggigt läckra på en E39.. (Och imorgon är mina på bilen igen) T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.