|
|
|
|---|---|
|
"Vårbild" på E39:an, sommarskorna på, M5-njurarna monterade och närapå osynliga angeleyesen tända. Nytvättad men vinylglans på däcken efteråt såklart! Bakgrunden PS:ad till S/V och en snygg "logga" tillagd. Titta och njut eller lid eller vad som behagas! Länk | |
|
Har sagt det tidigare men dom fälgarna sitter som gjutet på E39. ___ //Ulf |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dom hjulen hade jag inte tackat nej till !! ///MVH Hasso Länk |
|
Snygga fälgar Mvh/Palle |
|
|
Riktigt fräscha fälgar! =) Va heter typen? Mvh Tobias |
|
|
Jag får tacka för positiva omdömen, det värmer! Fälgtypen heter Stjärneker 124. |
|
| Läckert!!! | |
| Riil Najjs !! | |
|
fin bil ( och fälgar) Tänkte passa på och bjuda på några av mina bilder på min E39 sedan med sommar pjuckorna på =) (tyvärr lite skitig, åkte och handla innan jag tog bilderna) Men jag tycker den är fin endå ja; ) Titta och njut! Länk Länk Länk //Mvh Kent |
|
|
Mycket snygga är det 18 tum eller ? Funderar själv på 17 tum i denna modellen vad har du valt för däck? |
|
stefannorr |
Det är väl Y-rondell... |
|
Snygg bil och Cross Spoke, världens snyggaste fälg, oslagbar kombination. Håkan |
|
|
Ingmar: 18" Super DTM 10"bak 8,5" fram . Däck: Goodyear F1 GSD3 255/35-18 bak samt 235/40-18 fram Obs! inte helt nöjd med bakdäcken, för smala, "sidorna "på däcket lutar lite innåt. blir 275-285 till nästa år. stefannorr: som sagt, super DTM men det är ju typ lika fälg förutom att det är lite olika ET (inpressnings-djup) mellan dom! Håkan02: Bugar o bockar =) MvH Zandman //Mvh Kent |
|
|
BMW Lundqvist: Vilka däck har du valt och vilka dimensioner? Mycket snyggt idag har jag monterat nya bromsskivor bak på min. |
|
|
Zandman: Tack för infon..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.