AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.545

Nya Ringtaxin in action (Video)

Sida 2 av 2
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Jahaja.....Antagligen så har jag dåliga högtalare i min dator, men jag tycker inte ljudet var så imponerande alls..Min M535:a låter ju "mulligare" :)

Tycker en "10:a sugmotor" ska låta dovare och med mera basröst än så där gällt och "pipigt" :)
Visst,nog kunde man höra att det var tendenser till raceljud,men alldeles för lite och/ellerlågt ljud i mina öron iaf..

Näe...In med ett annat avgassystem så att det låter som det bör göra i en M5:a.

Mvh Janne.
Carrera GT har skönare ljud än M5 E60.

Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Tackar för rådet SvanteE jag lämnar "herrgårdsvagnen" lol hemma jag följer 2 polare som har en Boxter samt Evo 8. Jag tar nog och hoppar in i TAXIN sen får dom jaga medans jag lipar ifrån bakrutan.

Mvh Danne

-Never feel sorry for yourself.-
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
*skratt*
Skulle de mot förmodan ens hinna med i starten så ser du dem inte längre efter Hatzenbach, och dit är det knappt 2km.

Lycka till och njut. Själv får jag vänta till Augusti, men det kliar bra redan nu;:-)

*BAWORAK*
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Här finns mer info Länk

Jag och 2 polar är bokade första helgen i Oktober:) När jag bokade för en vecka sedan var det fullt ända fram till mitten av Juli..
Niclas.S
Ooooj oj oj, BMW, en bana, gaspådrag nä nu börjar ja gråta snart.... O VILKET LJUD!

OO=00=OO
Gött
Slutbilden.... Freude am Fahren....

Ska ut och pilla lite med min. Riva bort kylaren och vattenpumpen för att kolla om det ligger små skovelbitar och jävlas. Inte det bästa BMW gjort tycker jag.

E60 i vitt snygg. Ljudet känns inte BMW men det var inte fel för det.

-Phil
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Fruktansvärt underbart ljud!

//Schnitzer

AC
288
AC Cobra
535dT X-Drive 2013
Tänk er att ha det som jobb att sitta och köra den där hela dagarna :)

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
AC Cobra: Sant, men å andra sidan så skulle man kanske inte uppskatta den lika mycket när man har blivit FÖR van vid den.

//Schnitzer

Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Ohhh vilket ljud... Synd bara att man nästa bara hörde den hämska musiken...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.