|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra om det är nån som har några tipps om vad det är som kan ha hänt.Jag lämmnade in 540n av 98 års modell för felsökning av minnet för att anti spinnet är ur funktion och det visade sig att det någon givare som hade tappat kodningen nu 2 dagar senare så hoppar torkarna igång av sig självt och radion och cden lägger av korta stunder för att sen hoppa igång igen och även när jag lägger i backen på bilen så slocknar radion plus att det slirar och hugger till ibilen.Jag skall ringa verkstan på tisdag å fråga vad det kan vara.Vore tacksam för tipps............. | |
| Bilen e hemsökt ghost hehe. | |
| Har du kollat konditionen på batteriet? Med tanke på alla dessa fel ligger det nära till hands att det laddar dåligt och är dags att byta. | |
|
Tack för tippset ska kolla batteriet............... |
|
|
Batteriet var säkert OK - Terror på Elmstreet , kanske? |
|
|
Sitter det ingen huvuvdsäkring på din bil? Min bil höll på att jävlas med stereon och torkarna då säkringen var paj. ///Robban |
|
| Man kan väl "resetta" bilen på BMW? Löser vissa konstiga elproblem | |
|
Att koppla ur batteriet någon timme kan många gånger hjälpa med att "nollställa" diverse elfel. Det är åtminstone gratis att testa... Lycka till! ------ BMW CS #04839 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.