|
|
|
|---|---|
BmwE46_320 |
Hej, Vad kostar det att chippa en 320-99? Vilken effekt uppnås? Kostnad? |
swemho |
Länk Länk Länk |
BMW E39 |
->BMW E46 Hej...att chippa bilen kostar från ca 1500kr-4000kr. Det ger en ökning på max 12hk men det bästa sättet är att mappa bilen (tsmotor.com), går på ca 5000kr-6000kr. Ökningen är svår att säga men chansar på drygt 15hk. Kompletera med ett K&N filter plus Ferrita sportavgassystem om plånboken tillåter! :) Då går bilen märkbart snabbare! Mvh Matteus "Målet är ingenting, vägen är allt" :) |
|
Motor Nord tillhandahåller ett slags chiptrim där du inte byter nåt chip, bara programmerar om boxen, dú kan när som helst lägga tebax orginal programmet, kostade 3.450:- till min 323:a ***BMW POWER*** |
|
| ***POWER***>>> Brukar kallas seriell chiptrimning | |
BMW E39 |
->***POWER*** Tjena! Var omprogrammeringen bra/värd pengarna? Tänker nämligen göra det om jag inte mappar... Rekommenderar du? Mvh Matteus "Målet är ingenting, vägen är allt" :) |
|
Jag har inte gjort det än men tänkt göra det till sommarn? Det verkar vara den bästa sortens trimning eftersom det är så lätt att ställa till orginal igen, men jag vill jättegärna höra synpunkter från dom som gjort det! ***BMW POWER*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.