|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
tänkte bara höra om han med den silvrig aktiga m3.a som låg o gasade lite med mej i hbg idag håller till här...måste ha tag på han.vill veta vad han har gjort me den motorn..gick som ett skållat ollon.... mvh | |
|
hehe skållat ollon :P Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
| :D | |
|
e46'a? elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Va d en e46 coupe? Ska tydligen vara 380hk i den har jag hört. men å andra sidan... antar att du kör vr6 om man kollar på din mail? då behöver man väl inte göra något med en m3 för att den ska gå som ett skållat ollon om man jämför med din? :P // Daniel |
|
|
Spajjjs: Har vi någon M3 E46 med 380 hk i stan? MVH / Jacob |
|
|
Det är en Schnitzer M3'a. Min kollega har den, men vet inte riktigt om han huserar här. Jag ska fråga honom. elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Så nu får du se upp i backspegeln, Jacob_M3... ;) elpe300 Bilen: Länk |
|
|
elpe300: OK, då vet jag vilken du menar. Vad har ACS för produkter som ger effekten 380 hk? Trodde inte dom sålde motortrim till M3 E46...!? MVH / Jacob |
|
|
elpe300: Lugnt, jag är så inte så orolig. :) Vad har han gjort för modifieringar med bilen? MVH / Jacob |
|
|
Det är en Schnitzer M3'a han köpt. Sedan vad som är gjort med motorn för att komma upp i 380 pånkar vet jag ej. Precis, ACS gör inget motortrim till M3'an! Jag får fråga honom när han kommer till jobb igen. Men han har köpt den som den är. elpe300 Bilen: Länk |
|
|
elpe300: Vilka produkter från ACS finns på bilen? MVH / Jacob |
|
|
Rubbet vad jag har förstått. Det är alltså en Ac Schnitzer M3'a. Återstår att se, han är ganska hemlig av sig. ;) elpe300 Bilen: Länk |
|
|
elpe300: Trevligt. Ser inte ut att vara så mycket gjort på den om man tittar på den utvändigt. Om det nu är den jag har sett!? Du får ta lite bilder Elpe! ;) MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: ja som du läst så har vi det. Vet vem som har den men har inte sett den själv. bara hört. // Daniel |
|
|
Har inte själv sett den ännu, har varit på semester. Tycker annars att Ac Schnitzers skapelser är vulgära, men smaken är ju som baken... Tycker också att man ska lämna M-bilar orörda när det gäller utseende och motor. elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Spajjjs: Sitter du nu här igen på arbetstid, jag får prata med din chef :) Jacob_M3: Tjena :) |
|
|
elpe300: Du får i uppdrag att ta reda på lite fakta om bilen :) MVH / Jacob |
|
|
Jag ska, jag ska... Han är sjuk, så det får dröja lite. När får man en liten åktur i din kärra? M3'an alltså, inte Kojan! elpe300 Bilen: Länk |
|
|
elpe300: Vi får ringas vid i veckan eller till helgen så löser vi det. MVH / Jacob |
|
|
nej det var en e-36:a med liten vinge...ne körde inte med vr6.an.såld gled runder i en gul m3.a ja köpte för några veckor sen...tror även han hade fått de svårt om ja kört me vr6:an eftersom den var turbo-konventerad.. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.