|
|
|
|---|---|
|
Äntligen så har man ställt på caben och tagit premiärturen nercabat. Det är en härlig kännsla! /Mikael Min bil: Länk | |
hampe m3 |
litte ot. börjar bli litte sugen på en 330 cab nu när våren kommer, sökt lite på mobile, exact samma bildserie som det är på din svarta 330 cab finns/fanns även på mobile för 6dagar sedan då ja sist kollade, tyckte den va snygg så ja sparade bilderna, ny köpt??? |
|
Tog också premiär turen nercabbat i dag....hade glömt hur underbart de e!! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Bah, jag tog årets första tur nercabbat den 6 februari ;) Länk Den lilla röda får dock hålla sig i garaget en vecka till, gatorna här är fortfarande alldeles för blöta och smutsiga av smältvatten. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
hampe m3: Nja den är ganska ny, jag köpte den i början av september förra året. Jag kan varmt rekommendera en 330 Cab, härligt ljud och skapligt drag i den. /Mikael Min bil: Länk |
|
|
Lägesrapport Luleå: Gatorna börjar synas fläckvis nu! +10 idag, snötäcket är nog 40cm än. Gaaaah!!!! |
|
|
hmm jag som tyckte det var mycket när vi hade snökaos här nere, men 40 cm...det är en del... MVH Johan K |
|
|
Körde omkring med mastodont-takluckan öppen hela dagen idag. Hundarna med 70 cm i manken, gillar att stå och sniffa med nosen ovanför kanten, när husse kör.Sommardäcken åkte på igår, så nu är det vår! /A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.